Ako zhodiť kilá prirodzeným spôsobom?

Našťastie je tu niekoľko vedecky podložených stratégií, ktoré majú vplyv na chudnutie. Tieto stratégie zahŕňajú ako inak cvičenie a zdravú stravu.

zelenina

1.Intermitentné stravovanie
Je to spôsob stravovania, ktorý zahŕňa pravidelné krátke pôsty a konzumáciu jedál v rámci kratších časových úsekov počas dňa. Niekoľko štúdií preukázalo, že takýto spôsob stravovania počas 24 týždňov bude viesť k strate hmotnosti.
Alternatívny denný pôst:Skúste hladovať každý druhý deň a jesť normálne počas nepôstnych dní. Modifikovaná verzia predstavuje zjesť 25 – 30 percent dennej potreby energie počas pôstnych dní.
5:2: dajte si hladovku 2 zo 7 dní, kedy prijmete 500 až 600 kalórií.
Metóda 16/8:nejedzte počas 16 hodín, len v 8 hodinovom časovom priestore. Prijmete tak oveľa menej kalórií.

2.Sledujte si stravu a cvičenie
Ak chcete schudnúť, mali by ste si byť vedomí toho, čo všetko zjete a koľko energie naopak vydáte. Využiť na to môžete napríklad aplikáciu Kalorické tabuľky. Je to efektívny spôsob, ako jednoduchšie schudnúť. Existuje totiž pozitívna korelácia medzi stratou nadbytočných kíl a monitorovaním príjmu a výdaja energie. Účinným nástrojom je rozhodne aj krokomer.

metr

3.Jedzte uvedomele
Ide o to, aby ste vnímali chuť jedla. To vám umožní vychutnať si jedlo a udržať si tak zdravú váhu. Keďže väčšina ľudí je zaneprázdnená, jedia rýchlo, v aute, pri pracovnom stole a pozeraní televízie, nie je priestor na uvedomenie si, že „mám dosť“. Potom sa ľahko prejedáme.
Skúste si v pokoji sadnúť za stôl a venujte sa jedlu, ktoré máte na tanieri. Nenechajte sa vyrušovať televíziou, notebookom alebo telefónom. Jedzte pomaly, doprajte si čas poriadne prežuť každé sústo, aby si mozog včas dokázal uvedomiť pocit sýtosti. Týmto spôsobom môžete predísť prejedaniu sa. Vyberajte si potraviny výživné a také, ktoré vás zasýtia na dlhšie, napríklad tie s vysokým obsahom vlákniny.

4.0
01